חברו את כל הפניות וקריאות השירות של מחלקות הארגון לממשק הוואטסאפ
בעולם השירות והמכירות של היום, יותר ויותר עסקים וארגונים מבינים שכדי לקבל יותר פניות איכותיות מלקוחות ולסגור יותר עסקאות, עליהם להיות זמינים עבורם בכל מקום בו הם נמצאים.
היכן הלקוחות (וכנראה שגם אתם) נמצאים במרבית שעות היום?
בטלפון החכם, ובעיקר בוואסטאפ.
החיבור של כלל מערכות הארגון לוואטסאפ מאפשר לבצע אוטומציה של מגוון תהליכי שירות ומכירה באופן פשוט. המערכת מתפקדת כמו נציג שירות אוטומטי שעובד ללא הרף. האינטראקציה עם הלקוחות והספקים מתקיימת בזמן אמת ומסייעת להם לפתח מערכת יחסים חיובית עם העסק או הארגון.

הגדילו את המכירות
הפכו כל אינטראקציה עם לקוח או ספק לחווית שירות נוחה ויעילה.
- אוטומציה של תהליכי מכירה – תוכלו לקדם את פניהם של הלקוחות עם בוט אוטומטי באתר שלכם, כאשר הבוט יזהה אם מדובר בלקוח פוטנציאלי.
במידה וכן, הבוט ישלים את תהליך המכירה באופן אוטומטי. - שמרו נתונים חשובים ב-CRM – בקשו באמצעות הוואטסאפ פרטי התקשרות חשובים של לקוחותיכם כמו שם מלא, מספר טלפון, דוא"ל, עיסוק וכדומה, שיועילו עבור רכישות עתידיות.
- שמרו על אחידות מיתוגית – הבוט יתקשר עם לקוחותיכם בדרך קלילה וידידותית תוך שמירה על החזות והקול הייחודיים של המותג שלכם.
בוט מבוסס בינה מלאכותית לשירות יעיל ומהיר
עברו לשלב הבא בתקשורת עם הלקוחות והספקים שלכם באמצעות הטמעת בוט רב ערוצי מבוסס בינה מלאכותית המייצג את העסק שלכם.
- זמינות מסביב לשעון – הבוט זמין 24/7 גם מחוץ לשעות הפעילות.
בזכותו לעולם לא תפספסו פניות מלקוחות, והם תמיד יוכלו לקבל את השירות הנדרש בזמן המתאים עבורם. - אינטראקציה מבוססת למידת מכונה – הבוט לומד מכל אינטראקציה שהיא עם הלקוח, והופך להיות יותר מדויק עם הזמן. תוך מספר אינטראקציות, הוא יוכל להציע ללקוח מוצרים או שירותים לפי טיפוס לקוח, לפי מוצרים שהתעניין בהם בעבר ועוד.


ביצוע פעולות ללא נציג שירות
אפשרו ללקוחות שלכם לבצע פעולות חיוניות בכוחות עצמם, ללא סיוע של נציג.
- מעקב אחר סטטוס הזמנה– הבוט מאפשר ללקוח לברר בקלות סטטוס הזמנה ללא עזרה של נציג שירות. הלקוח מזין את מספר ההזמנה, מתחבר למערכת ומעודכן בזמן אמת.
- בירור מלאי מוצרים וביצוע רכישה- באמצעות אינטראקציה מהירה יכולים הלקוחות לברר אודות מלאי של מוצרים ושירותים, כאשר הבוט יוכל לכוון אותם עד לביצוע הרכישה.
עבודה קלה יותר עבור נציגי השירות
שירות בוואטסאפ מבוסס בוט, חוסך זמן עבור נציגי השירות והמכירות.
לקוח שפונה למוקד, מתחיל את התהליך עם בוט שממקד אותו במספר פעולות עד להנעת אחד מהשניים:
- מעבר לנציג שירות – הבוט יקח מהלקוח את הפרטים הרלוונטיים עבור נציג השירות, ישמור אותו במערכת ה-CRM הארגונית, ישלח את הפניה לנציג המתאים ויעביר לו את הפרטים הדרושים לטיפול בלקוח.
למעשה, כל שישאר לנציג לעשות הוא רק לטפל בלקוח. - ביצוע בירורים ופעולות שונות – ניתן להגדיר מראש לא מעט פעולות לביצוע באמצעות הבוט ללא נציג שירות: פתיחת קריאת שירות, בירור פרטים אישיים, סטטוס הזמנה/חבילה, מתן מידע ועוד.
הבוט בעצמו יוכל לגשת למערכת ה-CRM שלכם ולהשיב את התשובה המתאימה ביותר ללקוח וכך לסיים את השיחה ללא מעורבות של נציג כלל!
לסיכום תועלות השירות
- הלקוח - זוכה למענה מיידי שיכול לסייע לו במרבית קריאות השירות, בין אם מדובר בבירורים, ביצוע פעולות או רכישה.
- העובד/נציג השירות - זוכה לייעל את העבודה שלו, ומצליח לטפל בכמה לקוחות בו זמנית (נציג וואטסאפ יכול לדבר עם עשרות לקוחות בבת אחת, ולהעניק שירות איכותי ומהיר יותר).
נשמח לסייע לכם להתאים אישית את ממשק הוואטסאפ לצרכי העסק
ליווי מלא לאורך כל תהליך ההטמעה
צוות CI System מוסמך Microsoft יערוך איתכם שיחה פרונטלית, אפיון מסודר עבור בית העסק ולאחר מכן יטמיע את הפתרון המתאים ביותר עבורכם.
התאמה אישית
בארגון
אנחנו ב CI System מומחים בהטמעת בוט לוואטסאפ באופן אישי עבור צרכי העסק או הארגון, לרבות הגדרת פעולות לביצוע, תהליכי מכירה ושירות ועוד.
הדרכה אישית
לצוות
נדריך את צוות העובדים ו/או אנשי המכירות כיצד להשתמש במערכת ולנהל אותה, כך שיקבלו את המידע החיוני עבורם ישירות מהבוט, ללא טרחה או מאמץ.
מעוניינים לבנות תהליכים אוטומטיים בוואטסאפ וליצור חווית לקוח ועובד נוחה וחיובית יותר?
אנו מזמינים אתכם ליצור קשר כעת