חיבור למרכזיה בענן

שדרגו את התקשורת הפנים ארגונית וחסכו בהוצאות אדמיניסטרציה עם שלל פיצ'רים מתקדמים בענן

אנו ב-CiSystem מטמיעים מודול של חיבור למרכזיה בענן, הכולל את כל שירותי הטלפוניה החשובית ממערכת מרכזית אחת, שיכולה לטפל באלפי לקוחות.

המערכת מוקמת במהירות, ללא הטמעת שרתים במשרד וללא צורך ברכישת תוכנות או חומרות מיוחדות.

המרכזיה מספקת לעסק יכולת עבודה היברידית מכל מקום: מהמשרד, מהנייד ואפילו מהבית, כך שנוצרת גמישות ארגונית מיטבית. ניתן לחבר למערכת כל מכשיר קצה: החל מטלפון IP שולחני ועד למכשיר סלולר של אחד מהעובדים.

מדובר בבחירה היותר חסכונית עבור העסק שלכם: המערכת מאפשרת לצמצם או להרחיב שירותים ולשלם רק על השימוש, מה שמוביל לחסכון משמעותי בעלויות האחזקה.

פיצ'רים מתקדמים לייעול ושיפור תהליכים עסקיים:

פיצ'ר הקפצת מסך

עם קבלת שיחה חדשה למוקד, מתבצעות מספר פעולות בזו אחר זו: המערכת מאתרת את כרטיס הלקוח במערכת ה-CRM, מקפיצה אל המסך את כל הפרטים והסטורית הקשר עוד לפני המענה לשיחה.

  • הכנה מיטבית לפני השיחה – המערכת אוספת נתונים שונים, כולל הסטורית שיחות אנשי קשר ופעילויות אחרונות ל-CRM שלכם ומציגה את המידע לעובדים על המסך לפני המענה לשיחה.
    בדרך זו מבטיחים שיחת מכירות מדויקת ויעילה יותר.
  • אוטומציית תהליכים עסקיים – כבר בשיחה הראשונית עם הלקוח, ניתן ליצור באופן אוטומטי כרטיס חדש במערכת ה-CRM עם כל הפרטים החשובים.
  • הנתונים זמינים בכל מערכות המידע – הקפצת המסך פועלת בכל המכשירים, כולל טלפונים עסקיים, טלפונים חכמים ולמעשה כל מחשב עם חיבור לרשת שיכול לקבל שיחות.

פיצ'ר Click 2 Call

בצעו שיחות עם לקוחות, ספקים ומתעניינים בקליק אחד מהמחשב, מכל מקום.

  • שירות לקוחות יוצא דופן- שפרו את יחס ההמרה שלכם וסגרו יותר עסקאות של פונים דרך האתר, כאשר כל דף של השארת פרטים באתר או בדפי נחיתה הופך לשיחת טלפון נכנסת.
    לאחר שהלקוח מזין את פרטי הקשר באתר, נשלחת בקשה אוטומטית לענן מכל דף אינטרנט המכיל את מספר הטלפון. כך נציג המכירות מקבל את הפניה באופן אוטומטי, ומגיב באופן אישי ומיידי ללקוח.
  • שיפור היעילות- במקום לבזבז זמן בחיוג באמצעות שלוחות טלפוניות שונות, בצעו את אותה פונקציה בלחיצת עכבר. כך תוכלו לחסוך זמן שמצטבר להרבה כסף בסוף היום.
    דמיינו את הסיטואציה הבאה: אתם מפעילים את תכונת ה-Click2Call בעמוד הצור קשר באתר, ויוצרים שיחה חוזרת באופן אוטומטי לכל ליד שהשאיר פרטים ברגע שהוא לוחץ על "שלח". כמה מדהים זה!
  • חסכו בטעויות- Click2Call מצמצם טעויות הקלדה ומקצר את תהליכי העבודה של אנשי השירות והמכירות. כאשר ניתן לחייג בלחיצה מכל מכשיר, אפשר לוותר לחלוטין על הטלפון בשולחן העבודה.

תיעוד השיחה ב-CRM

חיבור הדדי בין מערכת הטלפוניה של העסק למערכת ה-CRM יוצר תהליכי עבודה מהירים ואוטומטיים ומאפשר לכם לעבוד יעיל ונכון יותר. כל נתוני השיחה של העסק עוברים ישירות למערכות המידע הארגוניות, וניתנים לניתוח ולשליטה.

  • נתונים יוצרים תובנות – לאחר האזנה לשיחה וצפיה בנתונים הייחודיים לה, תוכלו לשפר תהליכים וביצועים של אנשי מכירות, למקסם את שירות הלקוחות ולשפר את הקמפיינים השיווקים תוך כדי תנועה.
  • שיפור השיחות העסקיות – הפיקו תובנות חשובות שיובילו לשיפור השיחות העסקיות. כל משתמש בעל הרשאה מתאימה יוכל להאזין לרשומת השיחה, ולבחון אותה לפרטי פרטים. כך ניתן להבין מי מצוות העובדים עשה עבודה מקצועית ומי זקוק לחיזוק. 
  • נתחו נתונים ממספר מקורות – עם הטמעת מודול מרכזיה בענן, תתחברו לרמה אחרת של ניתוח נתונים: במקום להסתפק רק בניתוח נתוני השיחה, תוכלו לנתח נתונים ממספר מערכות שונות. כך למשל ניתן לנתח במקביל נתונים של אנשי המכירות ונציגי השירות, כולל שיחות חוזרות, שיחות שהופסקו באמצע, משך שיחה ופרמטרים שונים נוספים בכדי לקבל תמונה כוללת על הנתונים העסקיים שלכם.

מרכזיה בענן בהתאמה אישית עבור העסק שלכם

ליווי מלא לאורך כל תהליך ההטמעה

קראו עוד

בחברתנו עורכים אפיון מסודר עבור בית העסק, משוחחים, ולאחר מכן מטמיעים את הפתרון המתאים ביותר עבורו

הכשרת העובדים
לשימוש מיטבי

קראו עוד

הצוות שלנו ישמח להכשיר את עובדי החברה לשימוש מיטבי במערכת על שלל הפיצ'רים השונים שבה, כולל הדרכה ממוקדת להפקת תובנות מנתוני שיחה

התאמה מיטבית
לצרכי העסק

קראו עוד

התאמת השימוש במערכת כך שתתמוך באופן מלא בתהליכי השירות והמכירה בעסק, עד לפרטים הקטנים, ותייעל את פעילות המוקדנים.

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים?

עם הקמת המערכת, והכשרת העובדים שלכם להשתמש בה, תוכלו להגדיל את המכירות ולספק חווית שירות יוצאת דופן.