השילוב של מערכת CRM ובינה מלאכותית מאפשר לעסק להבין לעומק את התנהגות הלקוחות
השילוב של מערכת CRM ובינה מלאכותית מאפשר לעסק להבין לעומק את התנהגות הלקוחות, להתאים עבורו מוצרים ושירותים ולמנף את השירות והמכירה לרמה אחרת.
כלי הבינה המלאכותית שנטמיע עבורכם יוכלו לפשט עשרות תהליכי שירות ומכירה ולבצע אותם באופן איכותי, ללא צורך בהכשרת עובדים וניהול מוקדים עם עשרות נציגים.
ייחודיות הבינה המלאכותית היא בתכונת "למידת המכונה", המזהה דפוס קיים של הלקוח, ובהתאם אליו מכוונת לצעד הבא שיש לבצע- אם זה במכירות, בשיווק או בשירות.

אוטומציה מהירה וחכמה של תהליכי שירות
הבינה המלאכותית מאפשרת אוטומציה מושלמת של תהליכי הזנת נתונים וטיפול בקריאות שירות.
- הגדרת שרשרת פעולות – ניתן להגדיר במדויק את התהליך במקרה של קריאת שירות שלא נענתה או קריאת שירות שממתינה לטיפול.
- יצירת מענה מיידי – המערכת זמינה לאספקת מענה לליד חדש או ללקוח ללא זמן המתנה. ניתן להגדיר מענה אוטומטי לקריאות שירות, תמיכה, לידים חמים ועוד.
- התבססות על קריאות עבר – כאשר מתקבלת קריאת שירות, המערכת תוכל להציג את הפתרונות בדומה לפתרונות שנתנו בעבר לבעיות דומות.
- הפעלת יכולת למידת מכונה – בכל שיחה שמגיעה, המערכת יכולה ללמוד את השאלות הנשאלות על ידי הלקוחות, לדרג את תשובת הנציג ולשפר את איכות ומהירות התגובה של התשובה הניתנת.
התאמה מדויקת של מוצרים/שירותים ללקוחות
במקום לחייג לכל הלקוחות ולהציע את המוצרים החדשים, לבזבז המון זמן ומשאבים, הבינה המלאכותית יכולה, על בסיס נתוני העסק לבצע התאמה מדויקת בין המוצר החדש ללקוח ספציפי וכך להגדיל את הסיכוי לרכישת המוצר או השירות.
- שיוך מוצרים או שירותים לפי לקוחות דומים – כאשר לקוח רוכש מוצר או שירות, המערכת תדע להציע לו מוצרים נוספים לפי העדפות של לקוחות דומים.
- שיוך מוצרים או שירותים לפי העדפות קודמות – המערכת יכולה להציע ללקוח מוצרים או שירותים לפי דפוסי התנהגות והעדפות בפלטפורמות אחרות: באתרי אינטרנט, רשתות חברתיות, חיפושים בגוגל,חיפושים קוליים וכן הלאה.
- שיוך מוצרים או שירותים לפי פרמטרים נוספים המבוססים על נתונים ומידע מדויק שהוזנו מראש.

יתרון תחרותי על המתחרים
ניתן לראות כי טכנולוגית הבינה העסקית משנה את דרך השיווק, השירות והמכירות של ארגונים ועסקים:
היא מצמצמת פעולות שחוזרות על עצמן שוב ושוב ומאפשרת למנהלים ולעובדי העסק להתמקד באינטרקציות חשובות עם לקוחותיהם, מסייעת בפרסולינזציה של מוצרים ושירותים ללקוחות כדי לאפשר התאמה גדולה יותר ומאפשרת לנתח ולהבין דפוסי התנהגות ורכישה של לקוחות כדי להציע להם את הפתרון המתאים עבורם ברגע נתון.
עם זאת, יש לקחת בחשבון כי כדי להשיג יתרון תחרותי באמצעות כלי הבינה המלאכותית יש לתכנן ולהטמיע את המערכת בהתאם לתוצאות שנרצה להשיג.
כאן אנחנו נכנסים לתמונה.
עבור העסק שלכם
ליווי מלא לאורך כל תהליך ההטמעה
בחברתנו עורכים אפיון מסודר עבור בית העסק, משוחחים, ולאחר מכן מטמיעים את הפתרון המתאים ביותר עבורכם.
הכשרת העובדים ומנהלי הצוותים לשימוש בכלי הבינה המלאכותית
נכשיר את מנהלי הצוותים והעובדים לשימוש נבון בכלים השונים: בכלים לשיפור השירות, המכירות, השיווק ובכלי הניתוח.
התאמה מיטבית
לצרכי העסק
התאמה לשימוש במערכת כך שתתמוך באופן מלא בתהליכי השירות בעסק, עד לפרטים הקטנים. בין היתר: התממשקות עם מסד הנתונים הקיים בעסק (אם זה SAP, פריוריטי, חשבשבת או אקסל), התאמת פיצ'רים ייחודיים עבור העסק בהתאם לקהל הלקוחות, הגדרות למענה אוטומטי בשעות הפעילות וכן הלאה.
מעוניינים לשמוע פרטים נוספים?
עם הקמת המערכת, והכשרה של העובדים להשתמש בה, תוכלו לנצל את נתוני העסק כדי להבין את הלקוחות טוב יותר ולייעל את תהליכי שירות ומכירה.