ניהול מכירות
צרו תהליכי מכירה אפקטיביים יותר שיזניקו את המכירות ואת אחוז ההמרות
ניהול לידים
נהלו בקלות את תהליכי המכירה מהשלב הראשוני של כניסת הליד ועד להשלמת העסקה. קלטו בקלות את הלידים אל המערכת, צפו בהם באופן שקוף וויזואלי ושפרו את תהליכי המכירה באמצעות לוח בקרה לניתוח נתונים מתקדם.
- קלטו בקלות לידים ממגוון מקורות – בין אם אתם מנהלים קמפיינים דרך פייסבוק, גוגל, לינקדאין או כל ערוץ פרסומי אחר, הלידים יקלטו במערכת ויופיעו תחת רשימה אחת.
- ניהול סטטוס טיפול עבור כל ליד – המערכת מאפשרת להתאים את סטטוס הטיפול בליד לצרכים שלכם, וכן לעקוב אחר מצב הליד בתהליכי מכירה שונים. בנוסף, לבצע תהליכי אוטומציה מותאמים אישית.
- הפיקו תובנות חשובות – קבלו תמונת מצב עדכנית לגבי יעילות הפרסום בערוצים השונים (מאיזה דף הגיעו הכי הרבה לידים, מהם אחוזי הסגירה וכן הלאה).


ניהול הזמנות והצעות מחיר
המערכת מאפשרת לרכז תחת כרטיס הלקוח את כל המסמכים הרלוונטיים: הצעות מחיר, הזמנות עבודה, חשבוניות, מחירון ומסמכים נוספים, באופן גמיש ונוח לצפיה הן עבור אנשי המכירות והן עבור אנשי הכספים.
- הצעת מחיר מותאמת אישית – המערכת מאפשרת להפיק לכל לקוח הצעת מחיר מותאמת אישית בעיצוב ייחודי התואם למיתוג הנוכחי.
- שליחה בקליק – כל המסמכים ניתנים לשליחה דרך הדוא"ל ישירות ללקוח ולייצוא לאקסל.
- מעקב לאורך כל הדרך – בצעו מעקב אחר המסמכים משלב השליחה ועד לאישור ההצעה.
- בצעו Follow-up – למעקב אחר התקדמות תהליך המכירה דרך כל ערוצי התקשורת: וואטסאפ, דוא"ל ומסרונים.
ניהול מחירונים ומוצרים
המערכת מאפשרת לבעל העסק לשמור על תמחור עקבי ונגיש: כל המידע על המחירים הרלוונטיים עבור השירותים והמוצרים נמצא מולו בממשק זמין ונוח.
- התאמה אישית ברמה גבוהה – תוכלו לשמור מגוון נתונים עבור כל אחד מהמוצרים שלכם, לרבות העלות עבור העסק והמחיר ללקוח הסופי.
- צרו מחירון ייחודי בהתאמה למספר פרמטרים – תקופת זמן, קטגורית לקוח וגודל לקוח והציגו תמיד את המחיר הרלוונטי.
- הגדרת הנחות קבועות מראש– תוכלו להגדיר לקוחות מיוחדים עבור העסק ולהעניק להם מראש הנחת VIP (למשל: לקוחות זהב, כסף וכדומה).


ניהול הזדמנויות מכירה
המערכת מאפשרת לעקוב אחר תנועות הלקוחות הפוטנציאליים ולבצע את הפעולות הנכונות כדי להמיר אותם ללקוחות קבועים.
- אוטומציה לכל פעילויות המכירה החשובות – המערכת מאפשרת לכם להפוך את כל פעילויות המכירה החשובות לאוטומטיות: הקצו משימות לצוות המכירות, הגדירו מעקב ותזמנו מראש פעולות כדי לחסוך זמן יקר.
- בנו תהליכים עסקיים באופן מדויק– צרו תמחור מדויק של המוצרים, הגדירו כמויות, לוחות זמנים ותנאי תשלום ושלחו אותם באופן אוטומטי ללקוח.
- קבלו תמונה מדויקת של מצב הסגירות– צפו בפוטנציאל הסגירות ובצעו התאמות שיווקיות ותפעוליות מתבקשות. תוכלו לצפות בכל העסקאות שטרם נסגרו וסיכוייהן להסגר בכל שלב בתהליך המכירה.
מערך ניהול מכירות בהתאמה אישית עבורכם
- ליווי מלא לאורך כל תהליך ההטמעה – בחברתנו עורכים אפיון מסודר עבור בית העסק, משוחחים, ולאחר מכן מטמיעים את הפתרון המתאים ביותר עבורו.
- הכשרת העובדים לשימוש מיטבי במערכת – הצוות שלנו ישמח להכשיר את עובדי החברה לשימוש מיטבי במערך ניהול המכירות, וכן לבניית תהליכים עסקיים באופן איכותי.
- התאמה אישית עבור העסק שלכם – הצוות שלנו יטמיע את המערכת באופן שיתאים לצרכים הפנימיים של העסק שלכם, לניהול מיטבי של המכירות וקבלת תמונת מצב מדויקת של עסקאות וסגירות.

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים?
עם הקמת המערכת, והכשרת העובדים שלכם להשתמש בה, תוכלו ליצור בעצמכם מערך מכירות אפקטיבי, שמסייע להמיר לקוחות פוטנציאליים ללקוחות קבועים.