אפליקציית שירות אישי

לניהול מיטבי של קריאות השירות בעסק

עדיין מנהלים את קריאות השירות באמצעות עבודה משותפת על קבצי אקסל?
זה הזמן להתקדם למערכת המושלמת בענן: למנהלים, לעובדים וללקוחות.
ניהול מערך השירות הוא רכיב משמעותי להבטחת שביעות הרצון של הלקוחות לטווח הארוך. אפליקציית שירות אישי היא Win Win הן עבור הצוות בעסק והן עבור הלקוחות.

  • בעלי העסק, אנשי המכירות או צוות הבק אופיס – יוכלו להתחבר למערכת מהמחשב או מהנייד, ליצור לערוך, ולעדכן קריאות שירות בזמן אמת.
  • הלקוחות – יוכלו ליצור, לערוך ולנהל את קריאות השירות שלהם בעצמם, לצפות בחשבוניות ובהצעות מחיר ולהזמין שירותים שונים.

שימוש באפליקציה לניהול קריאות השירות, מאפשר חסכון גדול באדמיניסטרציה וטיפול במאות קריאות מדי חודש, והיא כוללת מודולים שונים הכוללים את כל הנדרש לפעילות החברה כגון: ניהול לקוחות, מחסנים, מלאים, שיווק וכן הלאה.

אזור אישי לכל לקוח 

כל לקוח מקבל אזור אישי בו יכול לצפות בכל קריאות השירות והמסמכים שנפתחו עבורו.

המערכת מאפשרת לקלוט קריאות שירות ממגוון מקורות: עובדי מוקד השירות, מיילים, וואטסאפ, SMS ומערכות נוספות. ניתן להתאים את פתיחת קריאות השירות ממקורות חיצוניים על פי דרישות העסק.

לאחר קבלת קריאת השרות, הן הצוות והן הלקוחות יוכלו לעקוב אונליין אחר עדכונים המתבצעים בקריאת השירות, ולאתר בקלות ובנוחות קריאת שירות ספציפית לפי שם לקוח או כל נתון אחר.

ניהול מלא של קריאות השירות – על ידי בעלי העסק והלקוחות

  • בעלי העסק וצוות השירות – יוכלו לעדכן במערכת סטטוס קריאה, זמני טיפול בקריאה, לראות בכל רגע נתון היכן נמצא כל נותן שירות, לקבל תמונת מצב רוחבית על מצב הקריאות ואף לשלוח תזכורות לנותני השירות במקרה הצורך.

    בנוסף, הם יוכלו להוציא דו"חות לפי סוג הקריאה: קריאות פתוחות, סגורות, כאלו הממתינות לטיפול, קריאות שלא נענו וכן הלאה

  • הלקוחות – יהנו מחווית תקשורת איכותית ומהירה, כאשר הם יכולים לצפות בעצמם בכל קריאות השירות שפתחו, לרכוש מוצרים שונים, להציג חשבוניות או הצעות מחיר ולשתף קבצים.

  • שימו לב אתם כבעלי עסק מחליטים איזה מידע לחשוף בפני הלקוחות, באופן שיפחית את העומס על מרכז השירות.

אינטגרציה מלאה למערכות CRM

המערכת מתממשקת עם כלל מערכות העסק או הארגון, כמו: חשבשבת Priority, SAP, ERP ועוד.

כך ובאמצעות שימוש באפליקציה הסלולרית, גם אנשים מחוץ לעסק יכולים לצפות בפרטי הקריאה ובנתונים המדויקים של הלקוח, להפיק תעודות אונליין, לשמור קבצים ומסמכים ועוד.

גמישות והתאמה לאופי העסק או הארגון

המערכת הינה גמישה, ובכך מאפשרת התאמה לצרכי העסק. כך למשל, חברות אחזקת מבנים יכולים לעשות בה שימוש כדי לעדכן ולעקוב אחר קריאות שירות הנוגעות לתקלות ובעיות בנכס, ואילו חברה יצרנית דוגמת חברה לייצור ריהוט יכולה להשתמש בה לצורך טיפול בהזמנות ופניות לקוחות.

מעבר לכך, היות והמערכת מתממשקת עם מגוון מערכות CRM ניתן להעביר הזמנות וקריאות שירות למחלקות נוספות בעסק, כמו למשל למחלקת ניהול המלאי.

אפליקציית שירות אישי בהתאמה עבורכם

בקליק אחד, תעניקו גישה קלה ונוחה לכל אפליקציות ותוכנות מיקרוסופט המוטמעות בעסק שלכם

ליווי מלא לאורך כל תהליך ההטמעה

קראו עוד

בחברתנו עורכים אפיון מסודר עבור בית העסק, משוחחים, ולאחר מכן מטמיעים את הפתרון המתאים ביותר עבורו (אפליקצית שירות אישי, פורטל עסקי או כל פתרון אחר).

הכשרת העובדים לשימוש
מיטבי באפליקציה

קראו עוד

הצוות שלנו ישמח להכשיר את עובדי החברה לשימוש מיטבי באפליקציה : ליצירה, עריכה ומעקב אחר קריאת שירות.

התאמה מיטבית
לצרכי העסק

קראו עוד

התאמה השימוש במערכת כך שתתמוך באופן מלא בתהליכי השירות בעסק, עד לפרטים הקטנים. בין היתר: יצירת שדות ייחודיים, קביעת תהליך אוטומטי עבור קריאות השירות, הערות מובנות בכל קריאת שירות ועוד.

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים?

עם הקמת המערכת, והכשרת העובדים שלכם להשתמש בה, תוכלו ליצור מערך קריאות שירות מסונכרן והרמוני, שיעניק ללקוח את המענה המקצועי והמהיר ביותר.