(Dynamics CRM (General

קשרי לקוחות והזרמת מידע חיוני מכל מקום ובכל זמן עם אינטגרציה מלאה לכלים של מיקרוסופט

נהלו קשרי לקוחות, מצאו הזדמנויות מכירה, שנו את סטטוס הלקוחות הפוטנציאליים שלכם וגשו לכל נתוני השיווק והמכירות בארגון מכל מקום, בכל מכשיר ובכל זמן עם (Dynamics CRM (General - כדי לייעל את המכירות ולהגדיל רווחים בעסק, ע"י הפעלת סט הכלים המלא של מיקרוסופט בממשק אחד קל לשימוש

בעולם העסקי של היום אנחנו כל הזמן בתנועה, כל הזמן בשטח – ומצד שני, צריכים להיות חשופים למידע רלוונטי לקבלת החלטות ניהוליות מהירות.

שני המאפיינים הללו של עולם העסקים העכשווי עומדים לכאורה בניגוד אחד לשני: התנועה המתמדת שאנו נמצאים בה כל הזמן מקשה על קבלת מידע, כאשר גם המידע הינו מידע רב הנמצא כל הזמן בתנועה פיסית ואינטרנטית.

המידע החשוב ביותר בעסק כולל, בין היתר, את המידע המלא על לקוחות קיימים ולקוחות פוטנציאליים שנכנסים לעסק שלך, הסטטוס המשתנה שלהם תוך כדי פיתוח מעמדי מכירה עבורם, וכמובן נתוני המכירות של כל לקוח ולקוח, ושל כל הלקוחות כולם.

בעולם התזזיתי שבו אנו חיים, המידע הזה כל הזמן משתנה, והחלטות לגביו ועל בסיסו צריכות לפעמים להתקבל במהירות.

לכן פותחו לאורך השנים, ובמיוחד בשנים האחרונות, מערכות לניהול קשרי לקוחות שונות, עם קישוריות אינטרנטית ואינטגרציה כזו או אחרת למערכות אחרות בחברות השונות. אחת הטובות שבהן – יש האומרים הטובה ביותר בעולם כיום – היא (Dynamics CRM (General.

עם (Dynamics CRM (General ניתן להיכנס מכל מכשיר ובכל מקום שיש בו גישה לאינטרנט למערכת המרכזית של נתוני הלקוחות שלך, ולשנות בקלות סטטוס של לקוח, ריכוז מכירות, הערות לגבי אותו לקוח ופרטי קשר שלו.

כמו כן, עם מספר קטן של לחיצות כפתור, ניתן לראות נתוני מכירות כלליים בחיתוכים שונים – עבור איש מכירות מסויים, צוות מכירות מסויים, לקוחות מסויימים לאורך תקופות שונות, או סך המכירות הכולל בתקופה מוגדרת.

מערכת (Dynamics CRM (General עושה את זה קל ופשוט, כמעט אינטואיטיבי, ומה שלא פחות חשוב – ניתן להגדיר בה הרשאות גישה שונות לפי סיווג ותפקיד של כל חבר צוות, וניתן לבצע עמה אינטגרציה מלאה לכל כלי מיקרוסופט בחברה שלך, כגון תוכנות Office 365, אימייל של מיקרוסופט Exchange וכלים נוספים מבית התוכנה העולמי הידוע.

בניית שיתופי פעולה שיווקי בין חברי צוות, בחינת נתוני מכירות בכל רגע נתון, שיפור מעמדי מכירה ותהליכי מכירה מול לקוחות בסטטוס של טרום-מכירה ועוד – מעולם לא היו קלים ופשוטים יותר עם מערכת (Dynamics CRM (General.

הצוות של חברת CI System מורכב ממומחים שהוסמכו על ידי מיקרוסופט ישראל, היודעים להתאים אישית את הקמתה של מערכת קשרי הלקוחות המתקדמת והפשוטה של (Dynamics CRM (General בחברה שלך, וגם להדריך את העובדים שלכם כיצד להשתמש בה, להתאים אותה אישית עבורם, ולנהל אותה.

צריכים לקבל החלטות ניהוליות ושיווקיות טובות יותר, בהתבסס על ניהול מיטבי של לקוחות? התקשרו עוד היום לחברת CI System על מנת להתקין בחברה שלכם את מערכת (Dynamics CRM (General.

טלפון:

03-9089889 (משרד)
052-2891458 (ישראל)

כתובת:

אימבר 7 קרית אריה פתח תקווה
מיקוד: 4951141

מידע ועדכונים על המערכת:

הרשמו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו את כל העדכונים והחדשות מיד כשהם יוצאות לרשת. הפרטים שלכם נשארים אצלנו ולא מועברים לשום גורם אחר.

Made by: kobish.com

טלפון:

03-9089889 (משרד)
052-2891458 (ישראל)

כתובת:

אימבר 7 קרית אריה פתח תקווה
מיקוד: 4951141

מידע ועדכונים על המערכת:

הרשמו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו את כל העדכונים והחדשות מיד כשהם יוצאות לרשת. הפרטים שלכם נשארים אצלנו ולא מועברים לשום גורם אחר.

Made by: kobish.com

contact
close slider

gregr4gr4tg4g
ergfrgeg