חווית לקוח היא אחת המדדים החשובים ביותר לשיפור המכירות והשורה התחתונה בכל עסק או חברה – ככל שחווית הלקוח יותר חיובית, כך הסיכוי ליצור עמו אינטראקציה המובילה למכירה, המלצה לחבריו על מוצריך / שירותיך וכמובן מכירות עתידיות נוספות – יגדל משמעותית.
חלק חשוב מכל חווית לקוח היא לא רק חווית הקנייה עצמה, אלא שירות הלקוחות המתלווה לכל קניה – בין אם לפני הרכישה, במהלכה וכמובן אחריה.
כאן בדיוק נכנסת לתמונה מערכת (Dynamics CRM (Customer Service מבית מיקרוסופט, המשביחה ומשפרת ככל שעובר הזמן הן את חווית הלקוח, והן את יכולת הלמידה והניהול של הלקוחות על ידי נציגי שירות הלקוחות בחברה שלך.
עם (Dynamics CRM (Customer Service של מיקרוסופט, נציגי שירות הלקוחות בחברה שלך מקבלים סט רחב של כלים לשיפור הפרודוקטיביות מול הלקוחות, לקיצור דרכי התקשרות ולמתן מענה מהיר יותר לבעיות נפוצות כפי שיוגדרו על ידך.
בנוסף, עם (Dynamics CRM (Customer Service קל מאוד להעביר את הטיפול בפניות מורכבות יותר בין נציגים, מנהלים וערוצי טיפול שונים, כדי לקבל את הטיפול המיטבי בשאלה או הבעיה שעלתה מן הלקוחות. באותו אופן, המענה אל הלקוח מקבל עדיפות מתאימה, מחולק לקטגוריות טיפול, וכמובן נפתר על הצד הטוב ביותר האפשרי על ידי קבלת מענה מהגורם המתאים בחברה שלך.
עם האינטגרציה המלאה של (Dynamics CRM (Customer Service יחד עם כל הכלים של מיקרוסופט בחברה, בדגש על כלי ה-Power Platform השונים, נציגי שירות הלקוחות יכולים לראות עוד לפני שהשיחה עם הלקוח מגיעה אליהם – כבר בשלב זיהוי השיחה או הפנייה מהלקוח – את כל ההיסטוריה של הלקוח, את צרכיו ואת הבעיות שצצו בפניות העבר שלו לחברה, אם ישנן כאלו כמובן.
היסטוריית הפניות של הלקוחות, תיעוד הפניות והפתרונות שהוצגו ללקוח, וכמובן הסטטוס העכשווי של הלקוח – כולם נגישים בלחיצת כפתור ובאופן נוח לקריאה עבור נציג השירות, לרבות תוכן הפניות והשיחות שהלקוח ניהל עם אפליקציות אוטומטיות כגון צ'ט בוטים של החברה.
תכונות אלו של מערכת (Dynamics CRM (Customer Service מאפשרת לנציגי שירות הלקוחות להעניק ללקוחות טיפול מהיר, ללא שאלות חוזרות וללא צורך שהוא יחזור על תוכן פניות העבר שלו, ולהתמקד מיידית במתן פתרונות לבעיות שעלו מן הלקוחות.
בנוסף, ניתן להטמיע במערכת (Dynamics CRM (Customer Service גם את נהלי החברה ואת ההיסטוריה של טיפול בפניות דומות, כך ששיוך נכון של פניית הלקוח לקטגוריית הפנייה המתאימה, תשלוף באופן מיידי הצעות של המערכת לטיפול נכון בבעיה על פי מדיניות ונהלי החברה.
לבסוף, המערכת מאפשרת בלחיצת כפתור לשלוח ללקוח סקר שביעות רצון ומשוב, על מנת למטב את שירות הלקוחות שניתן ולשפר אותו להבא. התשובות של הלקוח מתועדות אוטומטית גם כן בתוך תיק הלקוח, ובנוסף נשלחות כהמלצות לשיפור ליעד שהוגדר על ידך – למשל למייל של מנהל שירות הלקוחות הכללי בחברה שלך…
אין ספק כי סט השירותים של מערכת (Dynamics CRM (Customer Service מזרזת את שירות הלקוחות, מסייעת לנציגי שירות לפתור בעיות מהר יותר ובאופן מיידי, ומונעת פניות לדרגי טיפול גבוהים יותר ככל שניתן לפתור את הבעיה כבר ברמת נציג השירות הראשוני.
הצוות של חברת CI System מאפשר להם להתקין בחברה את המערכת של (Dynamics CRM (Customer Service מבית מיקרוסופט, תוך התאמתה האישית למבנה החברה, בנייה והזנה של תכנים המותאמים לעולם התוכן של החברה שלך לתוכה, ובניית הממשק של נציגי השירות באופן בהיר ופשוט.
עם הסמכה רשמית של מיקרוסופט ומומחיות בכל הכלים והמערכות של ענקית הטכנולוגיה והתוכנה העולמית, CI System תדע גם להכשיר את נציגי שירות הלקוחות שלך לעבוד עם המערכת, ואת מנהלי השירות להגדיר אותה בעתיד בהתאם לצרכים ולהגדרות המשתנות מטעם החברה שלך.
התקשרו עוד היום אל CI System ונתחיל ביחד לשפר את איכות שירות הלקוחות של החברה שלכם, עם הכלים של (Dynamics CRM (Customer Service.