היתרונות של Microsoft Dynamics

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest

מערכות CRM הפכו לחלק מרכזי בשגרת חייהם של ארגונים, חברות ועסקים מסקטורים שונים ובסדרי גודל שונים. מערכות אלה מסייעות לעובדים ובעלי עסקים לעבוד במתודולוגיית עבודה מסודרת ולהיפטר אחד ולתמיד מטבלאות האקסל הסבוכות, כמו גם לייעל את העבודה ולדעת בזמן אמת 'מה קורה' עם העסק ובעסק.

מסתבר שניהול לקוחות הוא רק בורג במערכת

מערכת לניהול לקוחות אומנם נועדה לנהל את המידע של הלקוח בצורה מיטבית, כמו הזנת פרטי התקשרות, פרטים בסיסיים אודותיו, מעקב התקשרויות, הזמנות וכו'. אך עם התפתחות הטכנולוגיה, נראה כי התווספו לתוכנות ה- CRM החדשות מגוון רב של פיצ'רים, כך שבהחלט לא מדובר רק על מערכת המרכזת את פרטי הלקוח, אלא במערכת הכוללת סליקה, אפשרות להוצאת חשבוניות, הצעות מחיר, שליחת SMS, ניתוח נתונים, בינה מלאכותית והרשימה עוד ארוכה.  

אחת ממערכות ה-CRM  הטובות בעולם היא מערכת Microsoft Dynamics 365 הנחשבת לותיקה והטובה בעולם המתהדרת עם כמות בלתי נתפסת של משתמשים – 400 מיליון! אפשר כמובן לנחש למה כמות כזו גדולה של אנשים בחרו דווקא במייקרוסופט, אולי בדיוק מאותה הסיבה שהם בחרו בוורד, אקסל, פאוור פוינט ותוכנות נוספות בשפה ה'מייקרוסופית' שכולנו מכירים ואף משתמשים בהן בשגרת היומיום.

ניתן לומר שכלל מערכות ה- CRM מספקות את כל מה שעסק בכל סדר גודל צריך תחת קורת גג אחת. רובן מופעלות מהענן או בהתקנה מקומית, אך Microsoft Dynamics גם מחוברת לענן וגם למערכת Office 365 ולסקייפ לעסקים. מלבד מייקרוסופט, ישנה שחקנית נוספת בזירה והיא – Salesforce הנחשבת אף היא לתוכנה מצוינת שגם לבנקים וחברות ענק קשה לבחור בין שתיהן. מובן שישנן תוכנות רבות, ולכן מנינו כאן את היתרונות של Microsoft Dynamics ביחס לאחרות.

Microsoft Dynamics  מכל זווית

למיקרוסופט יש שתי גרסאות עיקריות של המוצר שלה, Microsoft Dynamics CRM (ענן מקומי או ענן פרטי) ו- Microsoft Dynamics 365 (מבוסס על ענן). המערכות מתאימות לכמות גדולה של משתמשים ולעסקים בכל סדרי גודל, מגדולים ועד קטנים. מיקרוסופט מתחדשת משנה לשנה, מוסיפה מגוון פיצ'רים חדשים ומאפשרת ללקוחות להתעדכן בחידושים ועדכונים באתר שלה תחת הדף 'מה חדש'.

רוב המערכות אינן מתאימות לכל סדר גודל של משתמשים כמו  Salesforce לדוגמה, המתאימה רק לארגונים גדולים בעלי כמות גדולה של משתמשים, ולא קיים בה שרת ייעודי עבור לקוח מסוים.

על פי רוב, הגרסאות החדשות של תוכנת מייקרוסופט מתחדשות באופן אוטומטי ולקוחות אינם צריכים להוסיף תשלום עבור העדכונים החדשים. מיקרוסופט מציעה גם אפליקציות iOS ו- Android דרכן ניתן להציג טפסים, שדות וגופים ספציפיים ולהתאים את הפיצ'רים או הנתונים הרצויים לצפייה מהנייד – דבר שאינו קיים ברוב המערכות האחרות.

כניסה מהירה וקלה לצד חווית משתמש מעולה

משתמשי Microsoft Dynamics 365 יוכלו להיכנס למערכת באמצעות חשבון Microsoft Office 365, המסונכרן ישירות עם אופיס, זאת ביחס למערכות אחרות שאינן מתממשקות עם תוכנות נוספות. מבחינת נראות ועיצוב, מערכת  Microsoft Dynamics 365 ידידותית מאוד ומציגה אזורים פונקציונליים מורשים של היישום בחלק העליון של המסך. אזורים אלה נגישים על ידי לחיצה על החץ למטה משמאל לתפריט המכירות (תלוי בשפה), כך שבהחלט מדובר על מערכת ידידותית לשימוש.

אהבתם? שתפו את העמוד:

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest
contact
close slider

gregr4gr4tg4g
ergfrgeg