מערכת לניהול מלגאים

תהליך ניהול הרישום, מענק מלגות וניהול שוטף של מערך זה מחייב מעקב ומומחיות בתחום. הכירו את מערכת Microsoft Dynamics ואת הכלים המותאמים באופן ייעודי לצרכי מערך זה.
שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest

מערכת לניהול מלגאים

מערכת לניהול מלגאים מספקת לכם מענה כולל ומקיף לניהול כל התוכנית החל משלב הרישום, ניהול מפגשים, ניהול אינטראקציות עם משתתפי התוכנית, ניהול מלגות ותורמים, ועד לניהול ותיעוד ההשמה של הבוגרים.

הרישום למלגה מתבצע באמצעות טופס הרשמה אינטרנטי מותאם אישית להגדרות הזכאות למלגה ומכיל וולידציות שונות שיעזרו לכם לסנן את המועמדים המתאימים ולקבל מידע איכותי שבאמצעותו תוכלו לקבל את ההחלטות הנכונות עבור כל מועמד.

באמצעות המערכת, תוכלו להקים ימי ראיונות ומפגשים מרוכזים ולאפשר למועמדים לשבץ את עצמם למפגשים במועד שמתאים להם. המערכת מאפשרת להגדיר לכל מפגש את הסינון המתאים של המועמדים אליהם מיועד המפגש כך שכל מועמד צופה רק במפגשים שיועדו עבורו.

באמצעות הפורטל האינטגרלי של Microsoft תאפשרו למועמדים לשלוח בקשות ושאלות ולקיים אינטראקציות שונות עם הרכזים שמטפלים במועמדותם. כל האינטראקציות מתועדות במערכת ובכרטיס המועמד.

הפונקציונאליות העשירה של המערכת מאפשרת לכם לשלוח למועמד את ההסכמים ו/או קבצים שונים עליהם הוא צריך לחתום ולתעד אותם חתומים בתוך המערכת.

עם סיום ההרשמה וקבלת המועמדים, תוכלו לנהל את כל המלגות להם זכאי המלגאי ולייצא מתוך המערכת אחת לחודש את רשימת כל הזכאים למלגה ולהעביר אותם להנהלת חשבונות. Microsoft Dynamics 365 מספקת לכם יכולות אינטגרציה למערכות הנהלת חשבונות כך שכל התשלומים מועברים באופן אוטומטי שמונע טעויות אנוש.

אחד מהאתגרים הגדולים איתם מתמודדים אנשי הנהלת חשבונות הוא לשייך כל מלגה לאוסף השותפים במימון המלגה. CI-System פיתחה מערכת חוקים שבאמצעותה תוכלו להגדיר עבור כל שותף את תנאי הסדר שלו כך שכל מלגה משויכת באופן אוטומטי לשותף.

מודול נוסף שקיים במערכת הוא מודול ההשמה שמאפשר לכם לתעד ולנתח את מידת ההצלחה של  הבוגרים שלכם בהשתלבות במקומות ובאופי העבודה במשק הישראלי.

מערכת לניהול מלגות נתמכת באופן מלא באפליקציה לנייד הן באנדרואיד והן באפל.

אם אתם רוצים לדעת יותר על מערכת לניהול תוכניות בהשכלה הגבוהה צרו איתנו קשר עוד היום. אנו מזמינים אתכם לפגישת ייעוץ ראשונית כדי שנוכל לספק לכם מענה מקיף ומותאם לצרכי הארגון שלכם.

אהבתם? שתפו את העמוד:

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest
contact
close slider

gregr4gr4tg4g
ergfrgeg