מערכת לניהול השירות

מערכת Microsoft Dynamics 365 כוללת פתרונות ייעודיים לניהול השירות. חברות וארגונים המעניקים שירותים ללקוחותיהם יוכלו להפיק תועלות רבות משימוש במערכת זו ולשפר את רמת השירות של הארגון.
שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest

מערכת לניהול השירות 

חברות ובעלי עסקים רבים, נדרשים לתת שירות כחלק אינטגרלי ומהותי בעסק. גופים כמו – חברות סלולאר, מוסכים, מעבדות שונות ועוד, נותנים שירות באופן יומיומי ללקוחותיהם. Microsoft Dynamics 365 מציעה לך פתרון מושלם עבור ניהול מערך השירות, באמצעותו, תאפשר לצוותי התמיכה לשמור על סדר עבודה, מיקוד ויעילות, לשפר את זמני התגובה ולנהל את העסק שלך בצורה אופטימלית.

באמצעות המערכת, תוכל לתעד ולעקוב אחר כל פנייה, לנהל תהליכי אוטומציה בשליחת דואר אלקטרוני בכל שלב בטיפול הפניה, להקצות כל פנייה לנציג הרלוונטי ולקבל מידע עדכני בזמן אמת על אוסף הקריאות וסטטוס הטיפול בהם על ידי דוחות חזותיים המופיעים בלוח המחוונים.

עבור כל לקוח, תוכל להגדיר את חוזי הזכאות לשירות, על בסיס שעות או על בסיס מספר קריאות חודשיות, להגדיר את הרמת ה-SLA (Service Level Agreement – אמנת השירות) ולקבל מידע עדכני בזמן אמת על מענה צוותי התמיכה לפניות והעמידה בתנאי השירות.

באמצעות הפורטל האינטגרלי תוכל לאפשר ללקוחות שלך לפתוח קריאות שירות ולצפות בהתקדמות המענה און ליין.

מערכת לניהול קריאות השירות נתמכת באופן מלא באפליקציה לנייד הן באנדרואיד והן באפל.

במידה ופעילותך הארגונים כוללת מתן שירות פרונטלי/טלפוני ללקוחות, נשמח לסייע לך בהבנת הצרכים ובמתן מענה מותאם לנושא.

מפרט

  1. ניהול קריאות שירות
  2. הגדרת הזכאות וה-SLA לשירות לכל לקוח
  3. פורטל אינטגרלי מותאם לנייד עבור הלקוחות שלך
  4. אפליקציה לנייד

אהבתם? שתפו את העמוד:

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest
contact
close slider

gregr4gr4tg4g
ergfrgeg