להרוויח שעתיים ביום: 5 טיפים מצוינים לייעול הזמן בעסק

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest

"הלוואי ויכולנו להוסיף שעה או שעתיים ליום העבודה". זהו בהחלט ציטוט שבעלי עסקים רבים יזדהו איתו, הרי בעלי עסקים מעוניינים לטרוף את העולם ולהספיק כמה שיותר משימות ביום אחד, ובצדק. נראה כי הפתרון נעוץ דווקא בניהול זמן אפקטיבי ובד בבד גם בטכנולוגיות חדשניות שנועדו לעשות לבעלי עסקים את החיים הרבה יותר קלים. הבאנו בפניכם 5 טיפים מצוינים שיאפשרו לכם להרוויח כמה שעות ביום, פשוט לגזור ולשמור.

שנתחיל?

רשימת משימות מודרנית 

פתקים בכל מקום, יומנים מלאים, רשימות אקסל ארוכות – כל אלה פתרונות שדיי מתאימות לשנות השמונים, או לייתר דיוק פתרונות שרבים ניסו אך כשלו. הדרך הטובה ביותר לנהל משימות בעידן המודרני היא על ידי מערכת CRM המעניקה מגוון פונקציות לניהול משימות אישיות ומשימות לכמות גדולה של משתמשים. המערכת מאפשרת לנהל את הלקוחות במקום אחד, להקצות משימות, לתעדף משימות ועוד מגוון פיצ'רים שיקדמו אתכם לחלום – לחסוך שעה או שעתיים ביום.

סדר עדיפויות למשימות

זהו כלל מספר 1 לימי ראשון (השנואים) או לנחיתה הרכה אחרי חופשים או חגים. אנו מגיעים למשרד, רשימת המטלות ארוכה, לקוחות מתקשרים ללא הפסקה וכולם רוצים שירות מהיום לאתמול. זה הזמן לקחת נשימה ארוכה ולהתחיל לתעדף משימות. אם יש ברשותכם מערכת CRM חכמה, תוכלו לתעדף את המשימות על פי חשיבותן או על פי הזמן העומד לרשותכם, ואולי להעביר משימות מסוימות לעובדים או לאדם אחר וגם לעקוב אחר המשימה ולוודא שהיא הסתיימה בהצלחה.

הסחות דעת – האויב העיקרי של הזמן

הודעות מרשתות חברתיות, שיחות חולין, הודעות ווצאפ, קפה וסיגריה שקורצים לנו ועוד מיני הסחות דעת כאלה ואחרות המוציאות אותנו מריכוז וגוזלות לנו זמן יקר. כל אחד יודע מה מסיח את דעתו ואיזו הסחת דעת גונבת לו זמן יקר, ולכן מצאו פתרונות למגר את התופעה כמו – להשתיק את הטלפון, להסיר התראות (ווצאפ ופייסבוק) משולחן העבודה במחשב, עבדו עם דלת סגורה או קבעו הפסקה בכל זמן מסוים לסיגריה.

חשבוניות רבותיי, חשבוניות

ניהול תזרים מזומן, ניהול חשבוניות בעסק, הצעות מחיר, הזמנות עבודה, הזמנות מספקים – הם בהחלט העיסוקים העיקריים של בעלי עסקים. גם כאן מערכות CRM מתקדמות המתאימות לאופי הארגון יוכלו בהחלט לחסוך לכם זמן יקר וגם לא מעט כאבי ראש. דרך המערכת ניתן להוציא הצעות מחיר בלחיצת כפתור, לשייך את ההזמנה ללקוח, לייצא חשבוניות למס"ב, לנהל מלאי והכי חשוב -לדעת בכל זמן נתון את הנתונים והרווחיות של העסק.

חיסכון בזמן גם בשיווק העסק

שיווק הוא חלק מרכזי מניהול העסק, הרי שיווק הוא זה שיכול לגייס לקוחות חדשים ואף לשמר לקוחות קיימים. דרך מערכת CRM ניתן לשמור על קשר עם לקוחות קיימים או מתעניינים על ידי שליחת הודעות SMS ללקוחות, שליחת מיילים וניוזלטרים ועוד. דבר נוסף, מערכות CRM מתקדמות מכילות בינה מלאכותית המאפשרת להציע ללקוחות מוצרים שונים ולהפוך נתונים לתובנות עסקיות נבונות. 

אהבתם? שתפו את העמוד:

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest
contact
close slider

gregr4gr4tg4g
ergfrgeg